TOKYO 2020’YE KATILACAK MİLLİ GÜREŞÇİLERE ZİYARET
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları hazırlıklarını Bolu'da sürdüren milli güreşçilere, destek ziyaretinde bulundu.
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, olimpiyatlara sayılı günler kala milli sporcuları ziyaret ederek onlara destek olmaya devam ediyor. Bakan Kasapoğlu, son olarak 2020 Tokyo Olimpiyatları'na hazırlanan milli güreşçileri, Bolu'da kamp yaptıkları mekanda ziyaret etti.
2020 Tokyo Olimpiyatları’nda Türkiye’yi temsil edecek Cenk İldem, Rıza Kayaalp ve Kerem Kamal ile bir araya gelen Bakan Kasapoğlu, sporcuların çalışmalarını yerinden takip etti. Milli sporcularla tek tek ilgilenen Bakan Kasapoğlu, teknik ekipten de çalışmalar hakkında detaylı bilgi aldı.
Sporcularla hatıra fotoğrafı da çektiren Bakan Kasapoğlu, millilere olan inancını dile getirip başarı dileklerinde bulundu.
-
26 Haziran 2026GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI 1200 ANTRENÖR ALIMI YAPACAK -
23 Haziran 2026BAKAN BAK’TAN MİLLİ ÖZEL SPORCULAR İÇİN TEBRİK MESAJI -
19 Haziran 2026BAKAN BAK FENERBAHÇE BEKO’YU TEBRİK ETTİ -
19 Haziran 2026BAKAN BAK GSB YAZ 2026 DİJİTAL HARİTA PLATFORMUNU TANITTI -
17 Haziran 2026PSİKOSOSYAL DESTEK PROJESİ İLK KEZ TÜRK DÜNYASI GÜNDEMİNDE -
16 Haziran 2026"İSTANBUL 2027 AVRUPA OYUNLARI’NI BAŞARIYLA DÜZENLEYECEĞİZ" -
12 Haziran 2026BAKAN BAK, A MİLLİ FUTBOL TAKIMININ KANADA'DAKİ İLK ANTRENMANINI İZLEDİ -
9 Haziran 2026GSB SPOR OKULLARINDA YAZ DÖNEMİ BAŞLIYOR